Η Αραβική Ακαδημία

Επιστημών Τεχνολογίας και Θαλάσσιων Μεταφορών (AASTMT)

Η ίδρυση της Αραβικής Ακαδημίας Επιστημών Τεχνολογίας και Θαλάσσιων Μεταφορών  (AASTMT) ως Περιφερειακού Ινστιτούτου Θαλάσσιων Μεταφορών ξεκίνησε ως έννοια στις συνεδριάσεις της Επιτροπής Μεταφορών του Αραβικού Συνδέσμου στις 11 Μαρτίου 1970.

Η Αραβική Ακαδημία

Επιστημών Τεχνολογίας και Θαλάσσιων Μεταφορών (AASTMT)

Η ίδρυση της Αραβικής Ακαδημίας Επιστημών Τεχνολογίας και Θαλάσσιων Μεταφορών  (AASTMT) ως Περιφερειακού Ινστιτούτου Θαλάσσιων Μεταφορών ξεκίνησε ως έννοια στις συνεδριάσεις της Επιτροπής Μεταφορών του Αραβικού Συνδέσμου στις 11 Μαρτίου 1970.

Μέχρι το τέλος του 1971, τα Ηνωμένα Έθνη ανέθεσαν σε μια επιτροπή να μελετήσει την ανάγκη της περιοχής για το έργο αυτό. Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UNDP) ενέκρινε χρηματοδότηση 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων, υπό την προϋπόθεση ότι οι συμμετέχουσες αραβικές χώρες θα συνεισφέρουν ποσό ύψους 8,25 εκατομμυρίων Αιγυπτιακών λιρών.. Επιπλέον, μετά την επίσκεψη σε πολλές περιοχές της Αιγύπτου, η επιτροπή επέλεξε την πόλη της Αλεξάνδρειας, γνωστή για την μεγάλη πολιτιστική της κληρονομιά, ως τοποθεσία για την έδρα της Ακαδημίας λόγω της σημαντικής γεωγραφικής της θέσης, η οποία βρίσκεται στη μέση ολόκληρης της Αραβικής περιοχής, καθώς επίσης και για το ότι μπορεί να διαθέσει ένα πολύ μεγάλο αριθμό εξειδικευμένου προσωπικού.

Διαπιστεύσεις & Διεθνείς Πιστοποιήσεις

Η Αραβική Ακαδημία Επιστημών Τεχνολογίας και Θαλάσσιων Μεταφορών (AASTMT) ξεκίνησε τη δραστηριότητά της σε μια προσωρινή τοποθεσία στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου στις 28 Φεβρουαρίου του 1972. Το 1979, η Ακαδημία αποφάσισε να συστήσει ένα εξεταστικό κέντρο για να παρέχει τη δυνατότητα σε Πλοιάρχους, Αξιωματικούς καταστρώματος και Μηχανικούς πλοίων, να αποκτήσουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά επάρκειας για να εργάζονται σε πλοία ανοικτής θάλασσας. Τον Οκτώβριο του 1996, αφότου η Ακαδημία  κατάφερε  να επιβιώσει μέσα από όλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και να κερδίσει όλες τις μάχες που έδωσε, και έχοντας πλέον μια ασφαλή θέση στους τομείς της Mηχανικής και της Eπιστήμης των Eπιχειρήσεων και Tεχνολογίας, κρίθηκε σημαντικό  ότι η Ακαδημία θα πρέπει να επενδύσει τα επιτεύγματά της στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και να τροποποιήσει τον τίτλο της από: Η Αραβική Ακαδημία Επιστήμης και Τεχνολογίας: Ένα Πανεπιστήμιο που ειδικεύεται στις θαλάσσιες μεταφορές.” σε “Αραβική Ακαδημία Επιστημών Τεχνολογίας και Θαλάσσιων Μεταφορών” (AASTMT).

Κοινή χρήση με
  • Awarded Silver status in the 2017 Teaching Excellence Framework (TEF) – one of only four universities in Wales to achieve this. 
  • Ranked top in the UK for overall international student support for the 6th time (National Student Survey, 2018).
  • The University is consistently at the top of the UK University Rating lists (The Times Good University Guide, The Sunday Times University Guide, The Guardian University Guide, The Independent Complete University Guide)
  • 1st in Wales and 4th in the UK for environmental and social justice performance. (The People and Planet League 2017).
  • 17,629 students from 140 countries.
  • The University has been the leading provider of support for foreign students in the UK for the last 8 years (ISB 2010-2018)
  • CMET is the University with the greatest improvement in student experience (Times Higher Education Awards 2014)
  • In 2015 CMET was ranked 3rd in the UK’s Most Developed Universities (Complete University Guide, 2015)
  • 96% of our graduates secure employment or enter further study within six months of graduation.
    This is the highest figure for any university in Wales (DLHE 2017).
  • 1st International Mobility – Cardiff Met has the highest success rate in gaining European funding for international mobility of any university in the UK.
  • Ranked as the top post-1992 University in the UK for ‘world-leading’ (4*) or ‘Internationally Excellent’ (3*) research in the latest Research Excellence Framework (REF) (2014).

Cardiff Met University has developed a unique model of international Collaboration, that aims on high  educational and research quality, which consists of a high-group of partners with more than 7,000 students in Bahrain, Bulgaria, China, Cyprus, Greece, Egypt, Hong Kong, India, Lebanon, Morocco, Oman, Singapore, and Sri Lanka.

Its international links and relations with British embassies and foreign governments play a key role in developing the UK’s international relations through education and cultural diplomacy.

In 2016/17 our students travelled to: Argentina, Austria, Bulgaria, China, Germany, Greece, India, Italy, Malta, Morocco, Netherlands, Norway, South Korea, Spain, USA, Zambia to undertake courses, work placements, research projects, and volunteering.

The University’s Global Academies will extend its international reach and impact through inter-disciplinary research in areas that seek to address global challenges including Food Production, Security and Safety; Product and User-Centered Design; Leadership and Human Performance and Exercise, Health and Wellbeing.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ