fbpx

Dr. Evangelia Markaki | City Unity College

Η Ευαγγελία Μαρκάκη είναι Διδάκτορας Εφαρμοσμένης Στατιστικής του Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης. Το 2016 ολοκλήρωσε μεταδιδακτορικό (post Doc) πάνω στην εφαρμοσμένη στατιστική με Υποτροφία Καινοτομίας και Έρευνας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Από το 2008 εργάζεται στον τομέα της συμβουλευτικής επιχειρήσεων, του επαγγελματικού προσανατολισμού, του σχεδιασμού καριέρας και ανάπτυξης σταδιοδρομίας. Η Δρ.Μαρκάκη είναι επιστημονική υπεύθυνη για τη διεξαγωγή ερευνών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Συνεργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως επικεφαλής για τη διαχείριση διαδικασιών προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού, τη διεξαγωγή συνεντεύξεων, τον προγραμματισμό του ανθρωπίνου δυναμικού. την ανάπτυξη εκπαίδευσης και αξιολόγησης. Έχει εργαστεί στην Εθνική Ασφαλιστική, στην Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ), στο περιφερειακό κανάλι Blue Sky, στους Ολυμπιακούς Αγώνες Αθήνα 2004 για την Αθηναϊκή Ολυμπιακή Ραδιοτηλεοπτική (ΑΟΒ), σε συμβουλευτικές εταιρίες όπως όπως η Kienbaum και στην εταιρία δημοσκοπήσεων VPRC.Έχει πάνω από δέκα χρόνια εμπειρία στον εκπαιδευτικό τομέα με διδακτική εμπειρία. Από το 2009 μέχρι και σήμερα διδάσκει στην ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2007 αποφοίτησε με έπαινο από το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Από το 2016, είναι μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ινστιτούτου Μάνατζμεντ Ανθρωπίνου Δυναμικού (ΕΙΜΑΔ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).Το 2020 κυκλοφόρησε απο τον εκδοτικό οίκο Επίκεντρο το βιβλίο της με θέμα: “Ποιος επηρεάζει, ποιος επηρεάζεται;”.

ΒΙΒΛΙΟ
Το βιβλίο παρουσιάζει και αναλύει τον γοητευτικό και σύγχρονο κόσμο των φυσικών δικτύων μέσα από την άσκηση επιδράσεων και τη διαμόρφωση προτιμήσεων όπως αυτές προκύπτουν από την αλληλεπίδραση που έχουμε με άτομα στο φυσικό περιβάλλον. Με απλό και περιγραφικό τρόπο ο αναγνώστης καταλαβαίνει ότι απλές καθημερινές δραστηριότητες, όπως το να βγει για φαγητό με φίλους, ή μία συζήτηση στο γραφείο, ασκούν αλληλεπιδράσεις. Είναι αυτού του είδους οι επαφές αρκετές για να αλλάξουμε γνώμη για την πολιτική μας προτίμηση;

Μπορεί και σε ποιο βαθμό να μας κινητοποιήσει να εμπλακούμε πολιτικά μια συζήτηση ή μια κινητοποίηση μέσω φίλων; Οι πολιτικοί, οι επαγγελματίες της πολιτικής επικοινωνίας και του πολιτικού μάρκετινγκ φαίνεται να θέλουν να αξιοποιήσουν τη δυναμική της δικτύωσης, οι πολίτες όμως τι γνώμη έχουν για αυτό;
Τα δίκτυα μας επηρεάζουν περισσότερο από όσο θέλουμε να πιστεύουμε, αλλά αντίστοιχα τα επηρεάζουμε και εμείς.
Μέσα από την παρουσίαση έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, ο αναγνώστης κατανοεί τη σημασία και τη δυναμική των επαφών του με άλλους, ο πολιτικός και ο σύμβουλος πολιτικού μάρκετινγκ βρίσκουν απαντήσεις σχετικές με τις επιδράσεις και ένα εργαλείο για τη διαμόρφωση στρατηγικής επικοινωνίας.