fbpx

MSc Digital Marketing Management

Το City Unity College σε συνεργασία με το Cardiff Metropolitan University προσφέρει το πρόγραμμα Msc Digital Marketing Management, απευθυνόμενο σε άτομα που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις σε online marketing –advertising – διαχείριση social media.

Οι φοιτητές παρακολουθούν πέντε (5) υποχρεωτικά μαθήματα και 2 μαθήματα επιλογής ανάλογα με τον τομέα εξειδίκευσης της επιλογής τους. Με την ολοκλήρωση παρακολούθησης των μαθημάτων οι φοιτητές παραδίδουν τη διπλωματική τους εργασία.

Γιατί να επιλέξετε το πρόγραμμα

  • Το Digital Marketing έχει εξελιχθεί από ένα δευτερεύον εργαλείο προβολής σε μια καθοριστική και αναγκαία δραστηριότητα για το σύγχρονο marketing του 21ου αιώνα. Οι πλατφόρμες αυτές έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο όλες οι επιχειρήσεις - είτε εγχώριες ή παγκόσμιες, είτε μεγάλες ή μικρές ανεξάρτητες - προβάλλουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στην αγορά. Έτσι, ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων εμπιστεύονται τον ψηφιακό τρόπο προβολής, προκειμένου να ενδυναμώσουν και να υποστηρίξουν τους βασικούς στόχους του marketing communication. Παράλληλα, η αγορά εργασίας έχει επιδοθεί σε μια διαρκή αναζήτηση εξειδικευμένων στελεχών digital marketing, με στόχο την εισαγωγή νέων δυναμικών καναλιών προβολής και διαφήμισης στη κουλτούρα και φιλοσοφία της επιχείρησης του 21ου αι.

  • Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξειδίκευσης, MSc Digital Marketing Management, προσφέρει ένα συνδυασμό γνώσεων στρατηγικής μάρκετινγκ και διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου σε συνδυασμό με εξειδικευμένες γνώσεις ηλεκτρονικών εργαλείων, επιδιώκοντας να παρέχει στους φοιτητές τις κατάλληλες δεξιότητες εφαρμογής τους σε δυναμικά ψηφιακά περιβάλλοντα (social media, μηχανές αναζήτησης κλπ).

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε ένα ημερολογιακό έτος πλήρους παρακολούθησης (full-time) ή έως 2 έτη μερικής φοίτησης (part-time). Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων χρησιμοποιείται το απαραίτητο οπτικό και εργαστηριακό υλικό, στο οποίο περιλαμβάνονται βίντεο-προβολείς, H/Y,  και CD Players. Όλοι οι φοιτητές έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα INTRANET όπου καταχωρείται το διδακτικό υλικό, οι βαθμοί και οι ανακοινώσεις για όλα τα μαθήματα.

Μέθοδοι διδασκαλίας

Οι φοιτητές μπορούν να σχεδιάσουν με τη βοήθεια των Καθηγητών τους τον τρόπο μελέτης τους. Παράλληλα, η δομή μαθημάτων και οι διάφορες μέθοδοι διδασκαλίας έχουν σχεδιαστεί ώστε να υποστηρίξουν την διαδικασία αυτή. Η μικροδιδασκαλία ενθαρρύνεται μέσω της χρήσης συγκεκριμένων διεθνών πρακτικών όπως οι μελέτες περίπτωσης (case studies) , ενώ η πρακτική εξάσκηση συμπληρώνεται με τη χρήση των κατάλληλων υλικών, βίντεο, λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών κτλ.

Το διδακτικό υλικό διαχέεται μέσα από ένα μείγμα διαλέξεων, σεμιναρίων και εργαστηρίων.

Διαλέξεις: Οι διαλέξεις αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής της διδασκαλίας για το πρόγραμμα καθώς και ένα αποτελεσματικό τρόπο παροχής του εκπαιδευτικού υλικού, με διαδραστικό, αμφίδρομο τρόπο.

Εκπαιδευτικές συναντήσεις: Οι εκπαιδευτικές αυτές συναντήσεις έχουν σαν σκοπό να καλυφθούν θέματα τα οποία δεν μπορούν να καλυφθούν εντός εκπαιδευτικού ωραρίου και παρέχονται ενισχυτικά ώστε οι φοιτητές να λύσουν οποιαδήποτε απορία τους.

Οι συναντήσεις αυτές μπορούν να έχουν το χαρακτήρα:

  • Επίλυσης πρακτικών προβλημάτων τα οποία ανακύπτουν από τη διδακτέα ύλη
  • Επίλυση αποριών
  • Σεμινάρια

Τα σεμινάρια μπορούν να αφορούν συναντήσεις ενός φοιτητή ή ομάδας φοιτητών με τους Καθηγητές τους προκειμένου να παρουσιαστεί ένα project ή μια εργασία στα πλαίσια ενός μαθήματος και που μπορούν να το παρακολουθήσουν και άλλοι φοιτητές από διαφορετικά έτη. Αυτή η στρατηγική χρησιμοποιείται προκειμένου η διάχυση γνώσης να είναι ανοιχτή για όλους τους φοιτητές ανεξάρτητα από το χρόνο φοίτησης τους, ενισχύοντας έτσι την μαθητοκεντρική προσέγγιση στην οποία το ακαδημαϊκό προσωπικό του City Unity College δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα..

Εργαστήρια: Τα εργαστήρια χρησιμοποιούνται ευρέως σε μια σειρά ενοτήτων σε όλο το πρόγραμμα. Σε αυτές τις τάξεις οι μαθητές είναι σε θέση να εξασκηθούν και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους σε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον από μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού. Τα εργαστήρια αποτελούν τη μετάβαση από τη θεωρία στην πρακτική.

Μελέτες περίπτωσης: Οι μελέτες περίπτωσης αποτελούν μια θεμελιώδη στρατηγική διδασκαλίας και εκμάθησης, καθώς και ένα εργαλείο αξιολόγησης, όπου οι φοιτητές παρουσιάζουν και αναπτύσσουν πραγματικά ή προσομοιωμένα σύνθετα προβλήματα, τα οποία υποχρεούνται να αναλύσουν λεπτομερώς και στη συνέχεια να συνθέσουν τη δική τους λύση γραπτώς ή προφορικώς.

Διαλέξεις από διακεκριμένους ομιλητές: Κατά καιρούς προσκαλούνται άνθρωποι της αγοράς και των επιχειρήσεων προκειμένου οι φοιτητές να ενημερωθούν για τα τρέχοντα θέματα που άπτονται των σπουδών τους, αλλά και να αποκτήσουν μια πιο πρακτική προσέγγιση και διασύνδεση με την αγορά εργασίας.

Όλα τα ακαδημαϊκά προγράμματα διεξάγονται στις εγκαταστάσεις του City Unity College στο κέντρο της Αθήνας, Θησέως 15-17, Σύνταγμα, 10562.

Σύμφωνα με το νόμο 4393/12 τα πτυχία ευρωπαϊκών πανεπιστημίων που αποκτώνται με παρακολούθηση προγραμμάτων σε αναγνωρισμένα Κολέγια, τυγχάνουν επαγγελματικής από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων του Υπουργείου Παιδείας. Οι απόφοιτοι του MSc Digital Marketing Management μπορούν να ανελιχθούν σε ανώτερες και ανώτατες θέσεις στην επιχειρηματική ιεραρχία με σαφώς πιο ανεπτυγμένα προσόντα, γνώσεις και δεξιότητες που βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων και στην αντιστάθμιση του επιχειρηματικού κινδύνου της σύγχρονης επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την ολιστική προσέγγιση του προγράμματος σπουδών, αφού το πρόγραμμα είναι δομημένο και εστιασμένο στην ποιότητα και την επικαιροποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων ώστε να απορροφήσουν ανώτατες θέσεις στην αγορά εργασίας ως:
  • Digital Marketing Managers
  • Social Media Managers
  • Marketing Managers
  • Social & Digital Consultants (ελεύθεροι επαγγελματίες)

Οι συνηθισμένες/ ελάχιστες προϋποθέσεις για εγγραφή στο πρόγραμμα Master είναι:

1. αρχικό πτυχίο που έχει χορηγηθεί από άλλο αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης (2:2 ή υψηλότερο), ή
2. μη-πτυχιακή πιστοποίηση ή προσόν που θεωρείται ότι καλύπτει ικανοποιητικά τις προϋποθέσεις εγγραφής σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Οι σπουδαστές που δεν διαθέτουν αυτές τις προϋποθέσεις και προσόντα θα αξιολογούνται ως προς την καταλληλότητά τους μέσω συνέντευξης και, όπου απαιτείται, μέσα από συστάσεις.

Οι μη πτυχιούχοι που δεν διαθέτουν τα τυπικά προσόντα (δηλαδή: ελάχιστα λιγότερα προσόντα από τα απαιτούμενα για να πληρούν τις προϋποθέσεις εγγραφής) θα πρέπει να τα αντισταθμίζουν με τη σχετική επαγγελματική τους πείρα, υπό την προϋπόθεση ότι οι υποψήφιοι αυτοί κατείχαν, για τουλάχιστον πέντε (5) έτη, υπεύθυνη θέση που είναι σχετική με το μεταπτυχιακό δίπλωμα που επιθυμούν να ακολουθήσουν.

Λαμβάνονται μέτρα διασφάλισης της ποιότητας σε επίπεδο προγράμματος, σχολής και ιδρύματος για να διασφαλιστεί ότι τα στάνταρντ τηρούνται με συνέπεια.